10 regels om u te helpen niet aan te komen tijdens uw vakantie

De zomer bevordert de schijn van luiheid, waardoor je gedwongen wordt om zoete dranken en zoute snacks te consumeren. Als u niet wilt aankomen, volg dan een paar universele regels. Dankzij hen kun je niet alleen een goed figuur behouden, maar ook je humeur zal veranderen: je zult veel energie hebben en het gevoel van zwaarte zal verdwijnen.

Hoe breng je de zomer door zonder aan te komen?

  1. Het ontbijt moet koninklijk zijn.

Bovendien moet het heerlijk en echt koninklijk zijn! Roerei met tomaten en kruiden, heerlijke pap met fruit en noten – dit is wat het lichaam nodig heeft om de dag goed te beginnen. Door ’s ochtends energie aan het lichaam te geven, kunt u geen ongezonde tussendoortjes eten.

  1. Eet regelmatig.

Het wordt aanbevolen om drie of vier keer per dag te eten, bij voorkeur elke dag op hetzelfde tijdstip. Je moet regelmatig eten, want anders heb je een onverzadigbare eetlust, je eet alles wat je ziet, vooral snoep en zoute snacks!

  1. Verplaatsen!

Buiten hardlopen, fietsen en sporten zijn geweldige opties om actief te blijven. Dit is niet alleen goed voor je figuur, maar ook voor energie. Na de training komen veel endorfines vrij – niets zal je humeur bederven! Pas uw oefeningen echter aan uw gezondheidstoestand aan met een trainer of fysiotherapeut. En als je nog geen eigen fiets hebt, koop er dan een, het is erg handig.

  1. Drink water.

Hoe hoger de temperatuur, hoe meer u moet drinken en dat u dit bij elke gelegenheid kunt doen. Het wordt vooral aanbevolen om stilstaand water van gemiddelde mineralisatie te drinken. Onthoud dat dorst een teken is van uitdroging, laat dat niet gebeuren!

  1. Beperk de zoutinname.

Vervang zout door kruiden. U zult merken dat het waterpeil in uw lichaam weer normaal wordt, de zwellingen verdwijnen en de bloeddruk stabiliseert. In eerste instantie lijkt het beperken van de zoutinname een ontmoedigende taak, maar snelle resultaten zullen u overtuigen van de juiste beslissing. Bovendien kunt u meer water drinken, dat niet in uw lichaam blijft hangen.

  1. Kies groenten in plaats van snoep.

Eet groenten als je iets zoets wilt. Suiker veroorzaakt overgewicht en draagt ​​bij aan de ontwikkeling van vele ziekten. Het is overvloedig aanwezig in koolzuurhoudende dranken, die mensen in de zomer vaak drinken. Maar vergeet niet dat dergelijke drankjes slechts lege calorieën zijn!

  1. Eet onverzadigde vetten.

Ze komen voor in zeevis, noten, olijfolie, koolzaad en lijnzaadolie. Ze versterken het immuunsysteem en helpen het cholesterolgehalte op peil te houden.

  1. Denk na over de ingrediënten van uw maaltijd.

De juiste combinatie van eiwitten, vetten en koolhydraten bepaalt de aanmaak van hormonen die verantwoordelijk zijn voor welzijn en prestatie. De samenstelling moet worden aangepast – iedereen reageert anders op verschillende combinaties. Pas op: het eten van een calorierijk dieet vertraagt ​​je metabolisme!

  1. Eet proteïne als avondeten.

Het avondeten helpt ook bij het afvallen als het eiwit bevat – het activeert groeihormoon, dat helpt bij het verbranden van vet. Voeg mager vlees, vis, kwark, eieren toe aan het avondeten. Maar vergeet niet dat het avondeten, in tegenstelling tot het ontbijt, niet te veel calorieën bevat.

  1. Neem slimmers.

Als u op vakantie bent aangekomen, gebruik dan medicijnen die u helpen om af te vallen, zoals ZYHCG of Cetislim. Deze medicijnen zijn het meest effectief in combinatie met een caloriearm dieet.