Veelgestelde vragen

Seizoensgebonden en onvermijdelijke vertragingen bij de levering

Vertragingen bij de levering zullen hoogstwaarschijnlijk tijdens drukke periodes van het jaar gebeuren.
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk gebeuren tijdens de Kerst- en Paasvakantie.

Vertragingen kunnen tevens optreden tijdens onverwachte en oncontroleerbare gebeurtenissen, zoals problemen door het weer, nationale of internationale evenementen die de veiligheid van het bestemmingsland doen afnemen.
Stakingen van de post en andere logistieke problemen kunnen ook vertragingen veroorzaken.
We zullen ons best doen om informatie over deze kwesties aan te geven wanneer ze gebeuren, zodat onze klanten op de hoogte blijven.

Als u niet zeker weet waar uw bestelling zich bevindt, e-mail ons dan gewoon en wij zullen u helpen om de meest recente informatie van de post te ontvangen en het probleem op te lossen.

Tijdens de bovenstaande tijden willen we onze klanten vragen om de koeriersdienst wat meer tijd te gunnen om de bezorging uit te voeren. Dus de levertijden worden gewijzigd naar onderstaande:

Normale levering, tot 21 werkdagen
Expresslevering, tot 14 werkdagen

Waarom heb ik geen recept nodig om hier producten te kopen?

Een recept is niet verplicht, omdat we een bedrijf zijn dat in Oceanië is gevestigd en onder verschillende wet- en regelgeving opereert. Niet-gecontroleerde medicijnen kunnen legaal worden geïmporteerd in een aantal landen (afhankelijk van hun wetgeving) door individuen voor hun persoonlijk gebruik.

Moet ik een medische evaluatie hebben?

Een medische evaluatie is niet nodig. We raden u echter aan om uw arts of zorgverlener op de hoogte te stellen van alle medicijnen die u neemt of van plan bent in te nemen, al dan niet voorgeschreven. Raadpleeg altijd uw arts of zorgverlener voordat u aan een nieuw medicijn begint.

Zijn de producten die u verkoop van een merk of merkloos?

De farmaceutische producten die wij leveren zijn allemaal echte merkproducten, tenzij duidelijk anders vermeld op onze website. De verpakking kan enigszins afwijken van wat u gewend bent. Dit is te wijten aan het feit dat we gevestigd zijn in Oceanië en de producten afkomstig zijn uit landen waar verpakkingswetten en merknamen kunnen verschillen.

Zijn de producten die u verkoopt binnen hun houdbaarheidsdatum?

We verkopen geen receptmedicijnen die over de houdbaarheidsdatum zijn. Het zou illegaal zijn om dit te doen.

Garanderen jullie dat ik mijn bestelling ontvang?

Als om welke reden dan ook uw bestelling niet aankomt, zullen wij het bedrag van uw aankoop terugbetalen. Als alternatief kunt u, als u dat wilt, ervoor kiezen dat een vervangende bestelling naar u wordt verzonden.

Is het legaal om medicijnen als deze te bestellen?

Het is legaal in de meeste landen over de hele wereld, waaronder Nederland, om medicatie voor persoonlijk gebruik te importeren.

Zijn de medicijnen die u verkoopt van dezelfde kwaliteit als de medicijnen die ik bij de plaatselijke drogist koop?

Wij leveren alleen medicijnen die zijn vervaardigd en op de markt zijn gebracht door toonaangevende internationale farmaceutische bedrijven. Hierdoor bent u verzekerd van medicijnen van de hoogste kwaliteit.

Accepteert u mijn ziektekostenverzekering als betaling?

We hebben geen afspraken met zorgverzekeraars voor dekking van medicatie op recept.

In welke valuta zijn de prijzen van de producten?

Alle prijzen op onze website zijn in Euro`s (EUR, €).

Hoeveel kost de verzending?

De kosten van standaard verzending (7-14 werkdagen) zijn € 9,00 per bestelling. We bieden ook een spoed-verzendservice aan (3-7 werkdagen) met behulp van EMS-koeriers voor € 28,00 per bestelling.

Heeft u een spoed verzendoptie?

Wij bieden spoed verzending voor een bedrag van € 28,00 met behulp van EMS-koeriers. Verzending via deze dienst duurt tussen de 3 en 7 werkdagen. Let op: wanneer u de optie EMS spoed verzending selecteert, moeten we de inhoud van het pakket in de documentatie van de verpakking beschrijven, wat betekent dat deze optie niet is voor diegenen die een discrete verpakking nodig hebben.

Let ook op dat het selecteren van de EMS spoed verzendoptie niet uitsluit dat uw artikelen worden vertraagd door de douane bij het verlaten van Hong Kong of het invoeren van het land van bestemming van uw bestelling. Hoewel onze klanten meestal binnen een week hun bestellingen ontvangen bij het selecteren van de EMS spoed verzendoptie, kunnen we helaas geen specifieke bezorgperiode garanderen.

Hoe lang duurt de verzending?

Onze standaard verzending duurt 7-14 werkdagen, en onze spoed verzendoptie duurt tussen de 3 en 7 werkdagen.

Hoe werkt het kortingsprogramma?

Nadat het bestelproces is voltooid en u recht heeft op een korting, wordt er een kortingsoptie aan uw profiel toegevoegd. De korting waarop u recht hebt, wordt weergegeven in uw account en op uw pakbon voor die bestelling. Dit is een eenmalige gebruikscode die wordt toegevoegd aan bestaande kortingen voor uw volgende bestelling. Houd er rekening mee dat uw code gebruikt moet worden binnen 60 dagen na uw eerste bestelling.

Recht op hoeveelheid korting:

Bestelbedrag

Korting

€ 50 - € 99

Korting van 5%

€ 100 - € 199

Korting van 8%

Meer dan € 200

Korting van 12%

Wissel een kortingsbon in:

Stap 1: Kies de beschikbare korting in het keuzemenu `Een kortingsoptie selecteren`
Stap 2: U kunt dan afrekenen. Op dit moment worden het kortingsbedrag en de kortingsboncode weergegeven.
Hoe moet ik een kortingsbon inwisselen?

Ben ik aansprakelijk voor internationale belastingen, rechten en douanekosten?

De lokale filialen van Royal Mail en Parcel Force zullen de ontvanger alle toepasselijke rechten, belastingen en / of courtage in rekening brengen in de lokale valuta op het moment van aflevering. Alle belastingen, rechten en douanekosten zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger van het pakket. De douaneautoriteit van uw land kan u informatie verstrekken over de kosten waarvoor u mogelijk aansprakelijk bent bij het ontvangen van een bestellingen van ons. Uw lokale postkantoor of koerierdienst kan u informatie geven over de betaalmethoden die worden geaccepteerd voor de rechten, belastingen en andere kosten die bij aflevering worden geïnd.

Brengt u advieskosten in rekening?

We brengen geen advieskosten in rekening.

Verzend u ook overzee?

Helaas verzenden we alleen naar klanten in Nederland.

Hoe plaats ik een bestelling of bestel ik een product dat ik in het verleden heb besteld?

Om een ​​bestelling te plaatsen, voegt u de artikelen die u wilt bestellen toe aan uw winkelwagen, gaat u naar de kassa en volgt u de instructies om de transactie te voltooien.

Als u in het verleden bij ons hebt besteld en een vorige bestelling wilt herhalen, vult u het online formulier in en voert u uw klantnummer in. Als alternatief kunt u ons altijd rechtstreeks emailen met uw bestelling.

Ik heb geen emailbevestiging van mijn bestelling ontvangen en het is al meer dan 24 uur geleden, waar is het?

We streven ernaar om alle bestellingen binnen 24 uur te verwerken, waarna u uw orderbevestiging zou hebben moeten ontvangen. Vanwege het grote aantal emails dat we verzenden en ontvangen, hebben we soms last van vertragingen. Vanwege de sector waarin wij zijn betrokken, kunnen sommige ISP`s (internetproviders) en emailhosts ons ook behandelen als spam en onze emails blokkeren.

Controleer altijd uw spammappen voor het geval dat onze email in eenn van deze is gefilterd. U kunt ook contact opnemen met uw internetprovider of emailprovider om ervoor te zorgen dat ze onze e-mails niet meer blokkeren.

Als er 48 uur verstreken zijn en u uw email met orderbevestiging nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom wordt er niet gereageerd op mijn emails?

Zoals beschreven in het antwoord hierboven, is het mogelijk dat onze email is gefilterd in uw map met ongewenste emails. Ook is het mogelijk dat uw internetprovider alle emails van ons volledig blokkeerd.

Ik heb problemen met het gebruik van het online bestelformulier. Wat moet ik doen?

Voor assistentie kunt u ons altijd emailen op de `Contact` pagina, of u kunt ons gratis bellen op [email protected].

Komen de producten discreet (zonder dat aan de verpakking te zien is wat erin zit) verpakt aan?

We doen er alles aan om uw privacy te beschermen. Alles wat we met de standaard verzending versturen, is verpakt in gewone kartonnen dozen zonder verwijzing naar "medicijn" of "apotheek". Op de sticker met de douaneaangifte die we aan de verpakking moeten hechten, wordt de inhoud geclassificeerd als "producten voor lichaamsverzorging".

Helaas moeten bestellingen die met behulp van de EMS (Spoed) verzendoptie worden verzonden, de exacte product(en) bevatten die zijn opgenomen in het pakket.

Wat is jullie telefoonnummer?

U kunt ons tijdens onze kantooruren gratis bellen op +PHONE NUMBER. Houd er rekening mee dat we werken tijdens lokale kantooruren. Onze tijdzone is GMT + 8 uur.

Krijg ik ongewenste email of worden mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan derden?

We verzenden geen promotionele ongewenste emails naar onze klanten en we delen geen persoonlijke gegevens van welke aard dan ook met derden.

Geven de foto`s of afbeeldingen een vertrouwelijke weergave van het product of de producten die ik ontvang?

Houd er rekening mee dat alle foto`s en afbeeldingen van de producten op deze website alleen ter referentie zijn en misschien niet de ware aard van de te koop aangeboden producten weerspiegelen. Met name de verpakking en de hoeveelheid kunnen afwijken van de aanwezige foto of afbeelding. Raadpleeg bij twijfel altijd de geschreven beschrijving van het product.

Hoe betaal ik met bankoverschrijving of bankcheque?

Plaats eenvoudig uw bestelling en kies de betaalmethode die u wilt bij het afrekeningsscherm en wij zullen u de instructies binnen 24 tot 48 uur na ontvangen van de bestelling per email sturen. Voor meer informatie over deze betalingen kunt u klikken op onderstaande link. https://www.unitedpharmacies-uk.md/Payment_Methods_sp_6.html

Hoe gebruik ik Bitcoin als betaling?

We hebben een gedetailleerde handleiding met eenvoudig te volgen stappen om te laten zien hoe je bitcoins kunt kopen met je creditcard en hoe je ze kunt gebruiken als betaling. Je vindt het hier: https://www.unitedpharmacies-uk.md/bitcoin-payment-methods.html

0
Mijn winkelwagen : 0 Items €0.00

Winkelwagen

 

Uw winkelwagen is leeg